Reklamácie

 
 
 
MenuHorne
 
 
 
Gigastore.sk > Reklamácie
 

Postup pre uplatnenie reklamácie:


 

 

►     Autorizované servisy:

 

Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta ako reklamovať produkt. Pri riešení reklamácie cez autorizované servisné strediska nevzniká oneskorenie v logistike medzi nami a servisom, kam tovar taktiež zasielame. ► Chcem rýchlo reklamovať

 

 


 

 

►     Reklamácia on-line:

 

Pre zahájenie on-line reklamačného konania je potrebné ► Vyplniť reklamačný formulár

 

► V reklamačnom formulári je potrebné vyplniť :

1 .Číslo objednávky

2. Popis chyby

 

►  Na obal zásielky uveďte skratku: RMA s číslom ktoré Vám vygeneroval systém. Produkt na ktorý si chcete uplatniť reklamáciu uveďte do základných - továrenských nastavení. Spolu s produktom zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

Po zadaní reklamácie do nášho systému Vám bude zaslaný na e-mailovú adresu vygenerovaný štítok a inštrukcie ohľadne prepravy do nášho servisného centra, a to najneskôr do 24 hodín. V prípade víkendu alebo sviatku - najbližší pracovný deň. Zaistíme Vám pohodlnú, rýchlu a bezpečnú prepravu pre Váš produkt na základe rozmerov a váhy produktu.  

 

 


 

 

►     Odstúpenie od zmluvy:

 

Pre zahájenie odstúpenia od zmluvy je potrebné ► Vyplniť reklamačný formulár

 

► V reklamačnom formulári je potrebné vyplniť :

1 .Číslo objednávky

2. Do popisu chyby uviesť informáciu, že si želáte odstúpiť od zmlúvy

 

►  Na obal zásielky uveďte skratku: RMA - VRATKA s číslom ktoré Vám vygeneroval systém. Produkt na ktorý si chcete uplatniť odstúpenie od zmluvy zašlite nepoškodený,  nepoužity a v továrenských nastaveniach a kompletnom balení.

Po zadaní reklamácie do nášho systému Vám bude zaslaný na e-mailovú adresu vygenerovaný štítok a inštrukcie ohľadne prepravy do nášho servisného centra, a to najneskôr do 24 hodín. V prípade víkendu alebo sviatku - najbližší pracovný deň. Zaistíme Vám pohodlnú, rýchlu a bezpečnú prepravu pre Váš produkt na základe rozmerov a váhy produktu.  

 

 


 

 

►     Stav reklamácie:

 

Pre sledovanie Vašich reklamácií musíte byť prihlasený.

 

 

Prihlásenie Vám umožnuje:

►  Sledovať svoje reklamácie a objednávky

►  Spravovať svoju fakturačnú a dodaciu adresu

►  Získať prípadnú zľavu na Váš nákup

 

 


* Prijatie odstúpenia od zmluvy a záručnej reklamacie bude potvrdené v deň fyzického prijatia a kontroly produktu naším servisným oddelením o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.